Cookies op premarc.nl

Premarc.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan onze privacyverklaring.

Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies.

Meer informatie
 

SnelStart inZicht

Boekhouden zoals u dat wilt

U wilt graag zoveel mogelijk zelf doen in uw administratie. Altijd beschikken over een uitgebreid financieel overzicht en de boekhouding zoveel mogelijk automatiseren en vereenvoudigen. SnelStart inZicht is ontwikkeld voor ondernemers zoals u. Die bedrijfsprocessen willen stroomlijnen en grip willen hebben op hun bedrijf.

Met inZicht kunt u verzamelfacturen maken en versturen, uw orders goed beheren, automatisch bankafschriften inlezen, transitorisch boeken, werken met kostenplaatsen en standaardboekingen toevoegen. Met dit pakket beschikt u over een flink aantal handige functionaliteiten die het u mogelijk maken uw boekhouding vergaand te automatiseren, zonder de controle kwijt te raken.

U kunt uw accountant of boekhouder online toegang geven, zodat u in overleg direct kunt bijsturen als dat nodig blijkt. Op elk gewenst moment beschikt u over uitgebreide financiële rapportages, zodat u omzetten van periodes gemakkelijk kunt vergelijken. Binnen uw debiteurenbeheer kunt u herinneringen en aanmaningen versturen.

Regelmatig terugkerende boekingen kunt u automatisch laten uitvoeren met periodieke boekingen en voor eenvoudige loonjournaalposten en afschrijvingen gebruikt u standaardboekingen.

Stap nu in en profiteer van alle voordelen!

  • Makkelijk boekhouden en (periodiek) factureren
  • Controle en inzicht in uw administratie en verkoopproces
  • Automatisch inlezen bankafschriften
  • Transitorisch boeken
  • Standaardboekingen toevoegen
  • Btw- en ICP-aangifte versturen vanuit het pakket
  • Offertes versturen en prijsafspraken maken
  • Debiteurenbeheer met herinneren en aanmanen
  • Directe koppeling met webshops mogelijk
  • Meer (online) administraties en gebruikers mogelijk
  • Tijd en kostenbesparend
  • Lage abonnementskosten

€ 48,50 per maand

€ 9,50 per extra gebruiker per maand
€ 3,00 per extra administratie online per maand