Bereikbaarheid Premarc tijdens de feestdagen

Allereerst wensen we u natuurlijk gezellige feestdagen en een succesvol 2019 toe! Wij gaan net zoals u genieten van de feestdagen met collega’s, familie en vrienden. Daarom vindt u hier informatie over onze (telefonische) bereikbaarheid.

Op 24, 25, 26 en 31 december 2018 en 1 januari 2019 is ons kantoor gesloten. Op deze dagen kunt u bij calamiteiten aangaande de Premarc Portal telefonisch contact opnemen met SEVENP op nummer 0880 235 505.

Cookies op premarc.nl

Premarc.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan onze privacyverklaring.

Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies.

Meer informatie

Over ons

Premarc is een ICT-dienstverlener voor het MKB. Indien u efficiënt wilt omgaan met uw ICT-middelen dan bent u bij ons aan het juiste adres. Op deze site krijgt u een beeld van de verschillende diensten die Premarc aanbiedt en in het bijzonder over de samenwerking met SnelStart met onder meer boekhoud- en facturatiepakketten.


Dienstverlening

Premarc advies dienstverlening spitst zich toe op:

  • Het geven van advies omtrent het efficiënt gebruik van uw ICT-middelen
  • Procesbegeleiding
  • Advies, op maat aanpassen en levering van SnelStart software en koppelingen met branchepakketten en/of websites met onze eigen producten van SnelKoppeling.eu.

Informatie

Deze website tracht de informatie kort en bondig weer te geven. Indien u meer informatie wilt hebben of een afspraak wilt maken, neemt u dan contact op met Premarc advies via 071 589 0050, info@premarc.nl of het contactformulier.

Efficiëntie

Vindt u ook dat ICT u geld moet besparen in plaats van alleen maar kosten? Vindt u ook dat er kritisch dient te worden gekeken of u een ICT-programma of die extra computer werkelijk nodig is? Dan bent u bij Premarc aan het juiste adres. Premarc licht uw organisatie door en geeft u advies over de wijze waarop u het beste gebruik kunt maken van de bestaande middelen zodat u niet direct iets nieuws hoeft te kopen. De besparingen kunnen hoog oplopen en de efficiëntie en effectiviteit van uw organisatie wordt hiermee verhoogd.

Procesbegeleiding

Wanneer u nieuwe software of hardware gebruikt, zult u merken dat u of uw medewerkers vaak moeite hebben om aan deze nieuwe situatie te wennen. De programmatuur is soms ingewikkeld en onbekend (dus vaak onbemind), uw nieuwe server werkt wel maar hoe eigenlijk, hoe moet u iets aanpassen? Premarc geeft u antwoord op deze vragen door u te begeleiden bij uw werk. Als u bijvoorbeeld SnelStart aanschaft, kan Premarc ervoor zorgen dat het pakket niet alleen aan uw wensen is aangepast maar dat u ook in de toekomst het pakket optimaal kan gebruiken. Dit door u alles stap voor stap uit te leggen op locatie of via internet. Hierdoor verhoogt u niet alleen de productiviteit, maar ook het plezier waarmee u en uw medewerkers hun werk zullen doen.

Hoe is Premarc advies ontstaan?

Premarc advies is nu een van de grootste SnelStart Integratiepartners.

Premarc advies is in 1995 opgericht als advies en begeleidingsbureau voor de automobielbranche, autoverhuur- autolease- en automobielbedrijven.

In de loop van de jaren zijn wij ons meer gaan richten op diverse branches binnen het midden en klein bedrijf. Wij hebben een ruime ervaring in het automatiseren en begeleiden van het MKB, dit geldt zowel voor de boekhouding alsook voor de organisatie van dit type bedrijven.

Regelmatig werken wij ook samen met accountant - en administratiekantoren, wij combineren hun wensen met de wensen van de ondernemer.

Onze klantenkring is zeer uitgebreid en omvat vele branches, van luchtvrachtbedrijf tot begrafenisonderneming, van consumentenwinkel tot groothandelsbedrijven en van automobielbedrijven tot landbouwmechanisatie.

Op ons kantoor hebben wij de mogelijkheid om cursussen te geven tot 14 personen maar kunnen dit ook bij u op locatie verzorgen.