Bereikbaarheid Premarc tijdens de feestdagen

Allereerst wensen we u natuurlijk gezellige feestdagen en een succesvol 2019 toe! Wij gaan net zoals u genieten van de feestdagen met collega’s, familie en vrienden. Daarom vindt u hier informatie over onze (telefonische) bereikbaarheid.

Op 24, 25, 26 en 31 december 2018 en 1 januari 2019 is ons kantoor gesloten. Op deze dagen kunt u bij calamiteiten aangaande de Premarc Portal telefonisch contact opnemen met SEVENP op nummer 0880 235 505.

Cookies op premarc.nl

Premarc.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan onze privacyverklaring.

Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies.

Meer informatie
 

inBalans

Makkelijk boekhouden en factureren

U regelt al een deel van de boekhouding, maar wilt meer zelf doen. Debiteurenbeheer, herinneringen en aanmaningen versturen en periodiek factureren. SnelStart biedt u die mogelijkheden met inBalans. Dit programma maakt zelf boekhouden een stuk makkelijker. Online factureren, automatisch inlezen van bankafschriften, offertes op maat maken en nog veel meer handige functionaliteiten.

Met inBalans kunt u goed bepalen welke werkzaamheden u zelf kunt en wilt doen en wat u over laat aan de boekhouder of accountant. Die kan online meekijken als u dat wilt. Zo houdt u grip op uw bedrijfsprocessen en heeft u altijd een actueel inzicht.

Het maken van offertes en prijsafspraken op maat is eenvoudig in inBalans, net als het doen van btw- en ICP-aangifte. Vanuit het pakket wordt uw aangifte direct naar de Belastingdienst verstuurd.

Ook voor stichtingen en verenigingen is inBalans heel geschikt door de mogelijkheid om periodiek abonnementen en lidmaatschappen te factureren. U kunt meerdere administraties aanmaken.

Handig onderweg werken met SnelStart? Download de app!

Stap nu in en profiteer van alle voordelen!

  • Makkelijk boekhouden en (periodiek) factureren
  • Controle en inzicht in uw administratie en verkoopproces
  • Automatisch inlezen bankafschriften
  • Btw- en ICP-aangifte versturen vanuit het pakket
  • Offertes versturen en prijsafspraken maken
  • Debiteurenbeheer met herinneren en aanmanen
  • Opslaan bijlagen bij klanten
  • Directe koppeling met webshops mogelijk
  • Meerdere administraties mogelijk
  • Tijd en kostenbesparend
  • Lage abonnementskosten

€ 25,00 per maand

€ 5,00 per extra gebruiker per maand